Rendszerszervező

Az ideális jelöltnek erős tapasztalattal kell rendelkeznie iratkezelő és folyamatkezelő szoftverek bevezetésében, valamint átfogó ismeretekkel a vállalati, közigazgatási folyamatokról és IT rendszerekről.

Ellátandó feladatok

  • Üzleti követelmények összegyűjtése, elemzése, dokumentálása, alkalmazások felmérésében, tervezésében vagy kiválasztásában (beszerzésében) való részvétel.
  • Folyamatok precíz felmérése, ábrázolása, dokumentálása, a szabályozási környezettel összhangban.
  • Üzleti folyamatok optimalizálására irányuló javaslatok kidolgozása és prezentálása.
  • Együttműködés a technikai csapatokkal és belső ügyfelekkel a fejlesztés, bevezetés során.
  • Tesztelési folyamatok tervezése és végrehajtása.
  • Bevezetett rendszerek karbantartása, frissítése és továbbfejlesztése.
  • Technikai és felhasználói dokumentációk készítése, naprakészen tartása, belső oktatás és támogatás.
  • Rendszeres jelentések készítése a vezetőség számára a projektek előrehaladásáról.

Elvárt végzettség, egyéb feltételek

Előnyt jelent:

  • Nagyvállalati vagy közigazgatási IT projektekben való tapasztalat. Iratkezelő és folyamatkezelő szoftverek ismerete.
  • Ismeretek az audit és vagy közigazgatási folyamatokról és jogszabályi környezetről.
  • Erős projektmenedzsment készségek, MS Project alkalmazás.
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képességek.
  • Aktuális fejlesztési technológiák ismerete, IT rendszerszemlélet.
  • Felsőfokú végzettség informatika vagy kapcsolódó területen.

• Angol nyelvismeret.

Legalább 3 év releváns szakmai tapasztalat.

Képesség proaktívan önállóan és csapatban is dolgozni. Erős kommunikációs és problémamegoldó képességek.

A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információk

  • A foglalkoztatottak jogállására a különleges jogállású szervekről és az általuk foglalkoztatottak jogállásáról szóló 2019. évi CVII. törvény rendelkezései az irányadók.
  • A kiírt álláshelyre határozatlan idejű közszolgálati szolgálati jogviszonyt létesítünk 3 hónap próbaidő kikötésével.
  • teljes munkaidő (heti 40 óra)

Munkavégzés helye: Budapest V. kerület (heti 1 nap home office opcióval)

Álláshirdető szervezet bemutatása: https://integritashatosag.hu/

Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények

  • Büntetlen előélet
  • Cselekvőképesség
  • Magyar állampolgárság
  • Vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítése
  • Nemzetbiztonsági ellenőrzés lefolytatásához történő hozzájárulás

A pályázat részeként benyújtandó dokumentumok

  • Magyar nyelvű szakmai önéletrajz
  • Motivációs levél

A pályázat elbírálásának módja

Kérjük, az álláspályázatot a mellékletekkel együtt elektronikus úton a [email protected] e-mail címre megküldeni. Az e-mail tárgyában kérjük megjelölni megpályázott munkakör megnevezését: „Rendszerszervező”.

Miért jó az Integritás Hatóságnál dolgozni?

  • A munkatársaink olyan magas szaktudással rendelkező, dinamikus, egymást támogató csapat tagjaivá válnak, ahol a kollegialitás, az egymás segítése, a csapatszempont párosul a szakszerűséggel, a szaktudás folyamatos fejlesztésével, a széleskörű látásmódra való inspirációval.
  • A dolgozóink számára versenyképes jövedelmet biztosítunk.
  • Elsőrendű feladatunknak tartjuk a munkatársak folyamatos továbbképzését, a széleskörű ismeretek megszerzését.
  • A munkatársainknak lehetősége nyílik egy magas biztonsági fokú, nagyvállalati szemléletű, zöld mezős IT környezet, illetve korszerű AI és elemző rendszerek felépítésében részt venni.

Jelentkezés határideje: 2024. november 30.